Figyelem! Archivált cikk. Lehet, hogy már nem aktuális.

Az önkormányzatok gazdálkodása a megváltozott lehetőségek tükrében országos konferencia

A Vagyongazdálkodás.hu portál országos konferenciát rendez "Az önkormányzatok gazdálkodása a megváltozott lehetőségek tükrében'' címmel.

 

"Az önkormányzatok gazdálkodása a megváltozott lehetőségek tükrében''

Országos Konferencia

Budapest, 2013. június 6.

www.vagyongazdalkodas.hu/gazdalkodas

  

 

A magyar önkormányzati rendszer átalakításának folyamatában nagy jelentőséggel bír a 2011. december 19-én elfogadott, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Mötv.). Az új jogszabály hatályba lépését három lépcsőben határozta meg a jogalkotó, 2012. január 1-jén döntően a megyei önkormányzatokra és a vagyongazdálkodásra, a helyi önkormányzatok törvényességi felügyeletére vonatkozó szabályok. 2013. január 1-jén a törvény rendelkezéseinek zöme, többek között az önkormányzati gazdálkodásra és finanszírozásra vonatkozó rendelkezések léptek életbe, míg a 2014. évi általános önkormányzati választáskor a települési képviselők, polgármesterek jogállására és az összeférhetetlenségükre vonatkozó új szabályok lesznek az irányadók. A mostani rendezvényünk célja az önkormányzati gazdálkodásban bekövetkezett változások és első tapasztalatok ismertetése, a lehetőségek és a várható folyamatok bemutatása.

 

A konferencián és a konferenciával lehetőséget kívánunk biztosítani ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődő polgármesterek, jegyzők, a polgármesteri hivatalok pénzügyi és adózási vezetői és munkatársai, az önkormányzati cégek szakemberei, könyvvizsgálók, pénzügyi, számviteli és adózási szakértők (stb.) naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.

 

Bízunk benne, hogy Ön és munkatársai személyes jelenlétükkel megtisztelik rendezvényünket!

 

Védnökök:

Dr. Dancsó József elnök (Kisvárosi Önkormányzatok Országos Érdekszövetsége)

Dr. Lukács János elnök (Magyar Könyvvizsgálói Kamara)

 

A konferenciát a Vagyongazdálkodás.hu portál rendezi.

 

FŐ TÉMÁK

  • A finanszírozási lehetőségek változása
  • A számviteli szabályok változásának 2012. évi tapasztalatai, várható változások
  • Projektek elszámolása
  • A vagyonátadások tapasztalatai
  • A 2013-as költségvetés-tervezés során szerzett tapasztalatok
  • Az önkormányzatok és a Magyar Államkincstár kapcsolata
  • Az önkormányzati gazdálkodások vizsgálatának elmúlt évi tapasztalatai
  • Az önkormányzatok mint adóalanyok
  • Önkormányzati cégek
  • A nonprofit törvény és az önkormányzatok
  • Az önkormányzatok és a könyvvizsgálók kapcsolata
  • Egyéb témák

 

Felkérésünket eddig elfogadó előadók (az előadók névsorában):

  • Lilliné Fecz Ildikó (Budapest): A számviteli szabályok változásának 2012. évi tapasztalatai, várható változások
  • Marosi Gizella ügyvezető igazgató (Dorla '98 Könyvelő, Könyvvizsgáló és Szolgáltató Kft.): Önkormányzati cégek
  • Nagy József főosztályvezető (Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Elnöki Kabinet): A civil szervezetek és a települési önkormányzatok együttműködésének szervezeti és gazdasági kérdései
  • Dr. Printz János ügyvezető igazgató (Dr. Printz és Társa Nemzetközi Könyvvizsgáló Kft.): A finanszírozási lehetőségek változása (normatívák, iparűzési adó, forrásmegosztás)
  • Vada Erika elnök (Budapesti Könyvvizsgálói Kamara): Az önkormányzatok és a könyvvizsgálók kapcsolata

 

A referátumok mellett lehetőség van 20 perces előadások bejelentésére (2013. május 19-ig), amelynek elfogadásáról a beküldött kivonatok alapján a szervezők döntenek. Az összefoglalók kinyomtatásra kerülnek, és a konferencia honlapján is elérhetőek lesznek.

 

TECHNIKA

Számítógép és projektor áll rendelkezésre. Az ettől eltérő igényeket az előadóknak kell biztosítaniuk, s a jelentkezéssel egyidőben a Szervező Bizottságot tájékoztatniuk.

 

TERVEZETT IDŐBEOSZTÁS

 

09:00-10:00Regisztráció
10:00-12:00Megnyitó, Előadások I.
12:00-13:30Ebédszünet
13:30-17:00 Előadások II.

 

 

Könyvvizsgálók számára a rendezvény akkreditációját tervezzük. A részvételről a helyszínen igazolást adunk ki.

 

 

 

Általános tájékoztató

 

 

A konferencia helyszíne:

Hunguest Hotel Griff (1113 Budapest, Bartók Béla út 152.)

 

Regisztráció:

A Jelentkezési lapot mellékeltük. Kérjük, lehetőleg 2013. május 19-ig - pontosan kitöltve - a következő címre megküldeni szíveskedjen: É+L Kft. (1364 Budapest 4, Pf. 354, 1081 Budapest, Kiss József u. 4., Tel./Fax: 313-2027, E-mail: el.kft@chello.hu)

A rendezvény Internet címe: http://www.vagyongazdalkodas.hu/gazdalkodas

 

Részvételi díj:

Tartalmazza a szakmai programokon való részvételt, a kongresszusi nyomtatványok és a kávészünetek költségeit (az ÁFA-t nem).

 

 május 19. előtt   május 19. utánhelyszínen
Résztvevők13.000 Ft16.000 Ft
19.000 Ft

 

 

 

Az előadóknak nem kell részvételi díjat fizetniük! A legalább 4 főt regisztráló cégek részére 3 négyzetméter kiállítási területet biztosítunk díjmentesen.

Számlamódosítás esetén - amennyiben arra nem a szervezők miatt van szükség - 1.000 Ft (+ ÁFA) adminisztrációs díjat számítunk fel!

 

ÉTKEZÉS:

A konferencia helyszínén ebédlehetőséget biztosítunk 2.900 Ft/fő/alk. áron (+ ÁFA).

 

SZÁLLÁS:

A szervezők szállást a konferencia helyszínén biztosítanak. Kérjük, hogy pontos igényüket a Jelentkezési lap megfelelő rovatában adják meg! A szobákat a jelentkezések beérkezési sorrendjében töltjük fel. Amennyiben az Ön által igénybe venni kívánt férőhely(ek) betelt(ek), a szervezők megkeresik Önt a szükséges módosítás megbeszélése céljából. Természetesen lehetőség van a szobáknak a megadottnál hosszabb idejű igénybevételére is. Amennyiben a jelentkező szobatársat nem jelöl meg (és a szervezők sem tudnak biztosítani), a teljes szobaárat kell megfizetni! 

 

1. a) 1 ágyas szoba: 8.000 Ft/éj.

1. b) 2 ágyas szoba: 5.000 Ft/fő/éj.

Az árak tartalmazzák a svédasztalos reggelit, a korlátlan fitness terem használatot, napi egy alkalommal szauna és jacuzzi igénybe vételét (az ÁFA-t nem).

 

PARKOLÁS:

A szálloda zárt parkolóiban (korlátozott számban) a rendezvényre érkezőknek ingyenes.

 

LEMONDÁSI FELTÉTELEK:

A regisztrációs díjat abban az esetben tudjuk visszatéríteni, ha erre vonatkozó igényét 2013. május 27-ig írásban eljuttatja az É+L Kft-hez. Az adminisztrációs költségek fedezésére ebben az esetben a díjak 20%-át számítjuk fel. A fenti határidőn túl nem áll módunkban visszatéríteni a már befizetett összeget.

 

KIÁLLÍTÁS:

A konferenciához kapcsolódóan az É+L Kft. kiállítást rendez. Várjuk a cégek érdeklődését!

 

 

Kapcsolódó anyagok

Betöltés...
X