Informatikai konzultációs szolgálat
2022.11.21.Az informatikai tanácsadási szolgálat a kamara Informatikai Tagozatának a felügyelete mellett működő, kizárólag a kamarai tag könyvvizsgálók munkáját segítő szolgáltatás. Az informatikai konzultációs szolgálat nem veszi át egy külső szolgáltató feladatát, nem végzi el a programok telepítését, hanem abban kíván segítséget nyújtani, hogy mindenki a legalkalmasabb és legbiztonságosabb megoldást találhassa meg a napi munkájához.
A konzultációs szolgálat működésének részletes szabályait a Magyar Könyvvizsgálói Kamara Informatikai Tanácsadási szolgálatáról szóló szabályzata rögzíti.
Az INFORMATIKAI TANÁCSADÁS oldalán – ügyfélkapus bejelentkezést követően – a kamarai tag könyvvizsgálóknak lehetőségük van új konzultációs kérdést feltenni az erre szolgáló ŰRLAP hiánytalan kitöltésével és beküldésével, amelyet a „Új konzultációs kérdés beküldése” menüpontra kattintva lehet elérni.
A „Kérdések és válaszok” menüpontra kattintva az Informatikai Tagozat által közreadott korábbi szakértői válaszok megtekintése nyilvánosan elérhető mindenki számára.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az általános válaszadási időtartam 15 munkanap, azonban a kérdés és a téma jellegétől, összetettségétől, valamint a válaszadásra kijelölt szakértő elfoglaltságának a mértékétől függően a kérdés beküldésétől a szakértői válasz megküldéséig terjedő időtartam, egyes esetekben akár jelentősen is meghosszabbodhat.
Kérjük, a konzultációs kérdések beküldéséhez jelentkezzen be a honlapra.