Figyelem! Archivált tartalom. Lehet, hogy már nem aktuális.

Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapuhasználat - az MKVKOK képzése (2019.01.11.)

Az elmúlt rövid időszakban a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek, új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek használatát a felkészítő előadáson gyakorlati oldalról megközelítve, online módon mutatunk be.

A rendezvény időpontja: 2019. január 11. ( péntek ) 9:00 – 12:30 óra között
Előadó: Kelemen Hilda NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság ügyfélkapcsolati osztályvezető

Jogszabályi környezet (Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályozás bemutatása. Adóügyek tekintetében az átmeneti időszakot követően, 2019. január 1-jétől a NAV a cégkapra kötelezett adózok részére küldendő dokumentumokat a cégkapura helyezi ki, illetve a cégkapuról érkező küldeményeket fogadja be.)

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye
  • Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
  • Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)
  • Cégkapu használata, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása
  • Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül
  • ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
  • e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás használata, alkalmazási köre
  • Elektronikus dokumentum hitelesítés, AVDH szolgáltatással
  • Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban
  • RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
  • Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

Részvételi díj: 12.900 Ft + áfa / fő

Számlázásnál a jelentkezés beérkezésének napja az irányadó.

Kreditpontok: kamarai tag könyvvizsgáló 2 kredit

Jelentkezési határidő: 2019. január 9.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a részvétel lemondására írásban 2019. január 9-ig van lehetőség a ladi.eszter@mkvkok.hu e-mail címen.

Fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás nélküli távolmaradás esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Az előadás helyszíne: Budapest belső kerületében, jól megközelíthető helyszínen (a pontos helyszínt a visszaigazoló e-mailben küldjük meg)

Betöltés...
X