Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapuhasználat - az MKVKOK képzése (2019.01.11.)
2019.06.17.Az elmúlt rövid időszakban a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek, új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek használatát a felkészítő előadáson gyakorlati oldalról megközelítve, online módon mutatunk be.
A rendezvény időpontja: 2019. január 11. ( péntek ) 9:00 – 12:30 óra között
Előadó: Kelemen Hilda NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság ügyfélkapcsolati osztályvezető
Jogszabályi környezet (Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályozás bemutatása. Adóügyek tekintetében az átmeneti időszakot követően, 2019. január 1-jétől a NAV a cégkapra kötelezett adózok részére küldendő dokumentumokat a cégkapura helyezi ki, illetve a cégkapuról érkező küldeményeket fogadja be.)
FŐBB TÉMAKÖRÖK:
- SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye
- Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
- Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)
- Cégkapu használata, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása
- Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül
- ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
- e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás használata, alkalmazási köre
- Elektronikus dokumentum hitelesítés, AVDH szolgáltatással
- Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban
- RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
- Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)
Részvételi díj: 12.900 Ft + áfa / fő
Számlázásnál a jelentkezés beérkezésének napja az irányadó.
Kreditpontok: kamarai tag könyvvizsgáló 2 kredit
Jelentkezési határidő: 2019. január 9.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a részvétel lemondására írásban 2019. január 9-ig van lehetőség a ladi.eszter@mkvkok.hu e-mail címen.
Fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás nélküli távolmaradás esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.
Az előadás helyszíne: Budapest belső kerületében, jól megközelíthető helyszínen (a pontos helyszínt a visszaigazoló e-mailben küldjük meg)